Mooie opkomst voor de Najaarscompetitie 2026!
Vandaag - 08:55
Ook dit najaar doet onze vereniging weer met een mooi aantal teams mee aan de KNLTB Najaarscompetitie. Fantastisch om te zien dat zoveel leden zich hebben aangemeld om onze club te vertegenwoordigen op de baan! Er zijn dit najaar zelfs 4 jeugdteams van de partij!
De volgende 19 teams zijn ingeschreven:
- Dinsdagavond
- Team van Marcel van Bruggen (heren)
- Team van Louis Vink (heren)
- Donderdagavond
- Team van Niek Zandvliet (heren)
- Team van Melanie Karman (dames)
- Team van Paul Krijger (heren)
- Team van Monique Houben (dames)
- Vrijdagavond
- Team van Sietske van Haasteren (dames)
- Team van Polin Lam (dames)
- Team van Wendy Griffioen (dames)
- Team van Melanie Karman (dames)
- Team van Maarten Bak (gemengd)
- Team van Tamara Semp (gemengd)
- Team van Krista Boere (gemengd)
- Zaterdag
- Team van Billy de Graaf (heren)
- Team van Roy Moeskops (heren)
- Zondagochtend
- Team van Tijn Meijer (Gemengd 13 t/m 17 jaar)
- Team van Noa Remmelts (Junioren 11 t/m 14 jaar)
- Team van Asger Noort (Tenniskids Oranje, 10 t/m 12 jaar)
- Team van Iris Fijten (Tenniskids Groen, 8 t/m 10 jaar)
De inschrijving is inmiddels gesloten en de teams zijn aangemeld bij de KNLTB. De definitieve competitie-indeling wordt eind augustus bekendgemaakt. Vanaf dat moment weten we tegen welke verenigingen we gaan spelen en kunnen de speelschema’s worden gemaakt.
Reserve staan?
Lijkt het je leuk om toch nog betrokken te zijn bij de competitie? We kunnen altijd enthousiaste spelers gebruiken die als (vaste) reserve beschikbaar willen zijn. Mocht een team een speler tekortkomen, dan is het prettig om op een pool van reserves terug te kunnen vallen.
Wil je als reserve beschikbaar zijn? Laat dit dan weten via onderstaande contactgegevens.
Wij wensen alle teams alvast veel succes én vooral veel plezier tijdens de Najaarscompetitie 2026. We kijken uit naar een sportief en gezellig seizoen!
Met sportieve groet,
De Technische Commissie

Nieuwscategorieën
Reacties